Politikai játszótérnek használják a pártok Rákosmente legfontosabb kérdését, a tömegközlekedést

Jön a választás, jön a Metró, majd amikor véget ér a kampány, nyomtalanul távozik és ismét nem lesz szóbeszéd! Mindkét oldal egy csapatban játszik!

Már eddig is milliárdokat költöttek el a Metró megtervezésére, talán sokan nem is tudják, de a keresztúri leágazást tokkal, vonóval megtervezték és ott lapul a fiókokban. Ez nekünk több, mint 1 milliárd forintba került, ami vélhetően soha nem fog megvalósulni. Most ismét áttervezik, többek között azért, mert az előző tervben sem volt egyetértés a kerületek között.

Csak példaként mutatunk be néhány részletet, ahol láthatjuk, hogy olyan elképzelések kerültek megtervezésre, mely szerint a központban lenne a végállomás, egy olyan helyen, ahol mozdulni se lehet, hiszen akkora már most is a forgalom. Mégis ide terveztek mélygarázsokat, ide tervezték bevinni a környező településekről az autós és a buszos forgalmat:

Az Akadémiaújtelepre csak azért került át az eredetileg a Cinkotai útra tervezett új MÁV megállóhely, hogy majd itt legyen egy átszállópont. Metró nélkül ennek az állomásnak nincs is létjogosultsága és láthatjuk, hogy csak a forgalmat fogja akadályozni.

Koncepció, koncepció hátán, szebbnél, szebb elképzelések, ezt láthatjuk, olvashatjuk nap, mint nap, csak egy nem változik, a közlekedés minősége, az sajnos állandó!

Minden koncepció, és a pénzköltés mögött is ott áll a Vitézy Dávid vezette csapat, akik most ismét egy új koncepciót dolgoznak ki Rákosmente tömegközlekedésének megoldására. Most, hogy elkészült (bocsánat, még mindig nem készült el) a Budapest-Hatvan vonal, máris egy új vágányt terveznek hozzá. Ez valóban jó gondolat és meg is oldaná nagyrészt a közlekedési gondokat Rákosmentén, de akkor minek is épülne metró?

A Metró csak a választási propagandarendszer része!

Rákosmente lakossága közlekedni szeretne és nem álmodozni! Azonnali vagy belátható időn belüli javulást vár és nem 50 éves koncepciókat szeretne csodálni, ami végül majd kidobásra kerül.

Ha valakit mégis érdekelne a két oldal álláspontja, az nézze meg a politikai játszórét két gyöngyszemét:

 

A metró helyetti valódi megoldást a vasút jelentheti, ami már létezik, csak további fejlesztések, racionalizálások, új megállók és csomópontok kellenek. Ez belátható időn belül érzékelhető javulást jelenthetne. Erre lesz EU-s támogatás, itt kellene lobbizni, hogy a fejlesztési szakaszok közül mi legyünk az elsők:

BUDAPESTI AGGLOMERÁCIÓS VASÚTI STRATÉGIA

 

T

Tetszett a cikk?

Több bejegyzés a szerzőtől

Időjárás

Budapest
közepes eső
2.1 ° C
3 °
1.1 °
86 %
2.7kmh
75 %
csü
3 °
pén
3 °
szo
4 °
vas
3 °
hét
3 °

#koronavírus

Járványhelyzet Rákosmentén

A nyilvánosságra került koronavírus-fertőzés adatok alapján készült ez a térkép, amely a korlátozás alá került általános és középiskolákat tartalmazza: A térképen Rákosmentén csak egy iskolában...

“Nekünk nem szól a taps” Hogyan tovább Pesti úti idősotthon?

Időközben érkezett a hír, hogy lemondott Skultéti József, az intézmény vezetője! Megrázó, személyes hangvételű levélben kérte a nyugdíjazását. "Túl sok gondozottunkat győzte le a járvány úgy,...

Fokozatos nyitás?

POLGÁRMESTERI KÖZLEMÉNY a járványügyben hozott rendkívüli önkormányzati intézkedésekről 2020. május 18-tól Budapesten megszűnt a kijárási korlátozás, ám életben maradtak egyes védelmi óvintézkedések. Mindenki köteles legalább 1,5...