Meddig lehet még hülyének nézni a vásárlókat?

Ha van valakinek egy hasznos terméke, ami egyébként akár takarékosságra is ösztönöz és ezzel pénzt is spórolhatnak a vásárlók, akkor miért kell megtévesztő, hitelességet keltő információkkal tukmálni őket?

A napokban került be a postaládákba a “Magyar Vízügyi Társaság” által feladott, boríték, amelyben lényegében egy csapra szerelhető szűkítőt reklámoz. Maga a termék egy filléres eszköz, de a tálalás nagyon “profi”. Egy civil nyilvántartásban nem létező, nem bejegyzett, tehát egy kitalált társaság nevében ajánl egy terméket a levél.

Vajon meddig működhet még ez a módszer, mikor lesz valódi fogyasztóvédelem?

Tetszett a cikk?

Több bejegyzés a szerzőtől

Időjárás

Budapest
köd
1.8 ° C
3.9 °
-1 °
93 %
0.5kmh
40 %
csü
15 °
pén
15 °
szo
11 °
vas
7 °
hét
9 °

#koronavírus

Járványhelyzet Rákosmentén

A nyilvánosságra került koronavírus-fertőzés adatok alapján készült ez a térkép, amely a korlátozás alá került általános és középiskolákat tartalmazza: A térképen Rákosmentén csak egy iskolában...

“Nekünk nem szól a taps” Hogyan tovább Pesti úti idősotthon?

Időközben érkezett a hír, hogy lemondott Skultéti József, az intézmény vezetője! Megrázó, személyes hangvételű levélben kérte a nyugdíjazását. "Túl sok gondozottunkat győzte le a járvány úgy,...

Fokozatos nyitás?

POLGÁRMESTERI KÖZLEMÉNY a járványügyben hozott rendkívüli önkormányzati intézkedésekről 2020. május 18-tól Budapesten megszűnt a kijárási korlátozás, ám életben maradtak egyes védelmi óvintézkedések. Mindenki köteles legalább 1,5...